Monday, May 08, 2006

08.05.06

TÄNASEST PÄEVAST

Täna ma ei käinud koolis kuna ma jäin haigeks. Reedel alles olin terve. Reede õhtul hakkas kurk natuke valutama. Enne ma ei öelnud seda emale mõtlesin, et läheb üle. Aga hilja õhtul ikkagi ütlesin. Ema kohe oma apteeki välja võttis andis tableti ja pritsis hästi kibedat asja mulle suhu! Laupäeval sõidsin maale (ema arvas, et värske õhk aitab). Aga ei pühapäev olin tuline nagu pliit. Me ei kraadinud mind. Aga täna olin mõnikord ka tuline. Tubli õpilane Dorotheja Kutšinskaja tõi mulle õpikud ja asjad. Võtsin nad kohe kätte ja hakkasin õppima! Nüüd on kõik õpitud. Ei tea kas homme kooli tulen. Ma arvan, et ei isegi kui ma olen terve, sest kui am välja tulen võib õues jälle see haigus külge tulla. Igastahes tahaksin ma sellel nädalal kooli tulla, kas kolmapäeval või siis neljapäeval! Olgu aitab siis!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home